БЛАГОРОДСТВО ЗВУКУ ЛЮДМИЛИ МАРЦЕВИЧ
“Особливий філософський підхід до виконуваного репертуару”, “романтична піднесеність”, “благородство звуку”, “вміння побудувати велику форму і затримати увагу на підтексті музичного твору”, “гармонійне поєднання технічної досконалості, бездоганного смаку, вишуканості і творчого натхнення”. Так музикознавці описують виконавську концепцію народної артистки України, солістки Національної філармонії, професора Національної музичної академії ім. П.І.Чайковського Людмили Марцевич.
21 квітня 2019 року піаністка з великим успіхом виступила перед чернігівськими глядачами на сцені обласного філармонійного центру фестивалів та концертних програм у рамках проекту “Фортепіанний абонемент” (автор і ведучий — заслужений діяч мистецтв України Олег Васюта).
Людмила Марцевич на великій сцені вже понад півстоліття. Ще школяркою у 1963 році вона стала переможцем Українського конкурсу піаністів ім. Миколи Лисенка. Її концертна діяльність — це сольні проекти і виступи з симфонічними оркестрами та камерними ансамблями. Гастролі — США, Німеччина, Франція, Норвегія, Іспанія, Словаччина, Польща, Корея...
Репертуар Людмили Марцевич — найскладніші твори і класиків, і сучасних авторів.
У проекті “Фортепіанний абонемент” піаністка презентувала Фантазію ре мінор Вольфганга Амадея Моцарта — одне з найзагадковіших творінь генія класичної школи, прелюдії Левка Ревуцького, що яскраво презентують українську композиторську школу, та дві чи не найвідоміші сонати Людвіга ван Бетховена — Сонату №8 до мінор (“Патетичну”) і Сонату №23 фа мінор, відому як “Апасіоната”.
Прес-центр Чернігівського обласного філармонійного центру
фестивалів та концертних програм
тел.: (0462) 675-431